نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:33

ظرفیت جوانان بومی در پروژهای جنوب استان بوشهر استفاده شود

بوشهر- نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت جوانان بومی شهرستان دیر طرح‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی احمدی صبح جمعه در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح تولید اتانول از متانول در شهرستان دیر، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب دنیای استکبار جنگ بر ما تحمیل و اموال ما مصادره کردند شاید انقلاب متوقف و از پا درآید.

وی اضافه کرد: خداوند همانگونه که موسی را به پیروزی رساند نظام ما هم با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری و صبر و مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی مردم و دادن شهید و بصیرت و آگاهی چون کوه ایستاد و چون سرو محکم ماند تا این پرچم به دست صاحب اصلی آن با دست رهبر معظم انقلاب بسپارند.

نماینده چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: درود بر سرمایه گذارانی که در جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی مقابل مستکبرین ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: احداث زنجیره‌های ارزش افزوده در بخش گاز در کنار شرکت متانول که منبعی عظیم در خاورمیانه است کار بزرگ و ارزشمندی است.

وی ادامه داد: نگاهی که استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان دیر به توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه دارند قابل تحسین است.

احمدی تاکید کرد: شناخت ظرفیت‌های پنهان و آشکار منطقه و برنامه ریزی برای ارتقا منطقه از اصول کلیدی است که مسئولین دارند.

وی با بیان اینکه مجلس نگاه حمایتی به چنین طرح‌هایی دارد، عنوان کرد: حضور صنعت یعنی رونق به اشتغال منطقه که جوانان منطقه شهرستان دیر چشم انتظار پتروشیمی‌ها و پترو پالایش‌ها و شرکت‌هایی هستند که در منطقه ایجاد می‌شود.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ظرفیت جوانان بومی شهرستان در این طرح استفاده شود که هم امنیت و حمایت مردم را در پی دارد و هم در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی به حوزه پیرامونی و شهر دیر کمک کنید که کمک به صنعت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016634

مهمترین اخبار ایران و جهان: