نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 21:43

گازرسانی به ۲۰۵ روستای کرمانشاه طی دهه فجر امسال

کرمانشاه- سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به ۲۰۵ روستای کرمانشاه طی دهه فجر امسال خبر داد.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ۳۹۵ پروژه گازرسانی در استان کرمانشاه به اززش بیش از ۴۳۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تاکید صورت گرفته برای بهره‌مندی روستاییان از نعمت گاز پایدار، افزود: در دهه فجر امسال ۲۰۵ روستا در استان کرمانشاه با اعتبار بیش از ۳۹۵ میلیارد تومان گازرسانی خواهند شد و بدین ترتیب ضریب برخورداری روستاها از گاز به ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین طی ماه گذشته ۶۹ روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه گازرسانی شدند و مجموع روستاهای گازرسانی شده در این بهش به عدد ۱۳۵ روستا رسید.

حسینی بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم شرکت گاز استان کرمانشاه گازرسانی به شهر ریجاب است که با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان صورت گرفته و یک هزار و ۵۷۴ خانوار گازرسانی شدند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی نیز ۱۸۹ واحد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر گازرسانی خواهند شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به ضریب ۹۹ درصدی گازرسانی شهری و ۹۰ درصدی روستایی، عنوان کرد: ۲ هزار و ۲۱ روستا در استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011278

مهمترین اخبار ایران و جهان: