نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:13

بوشهری‌ها حماسه آفریدند/ حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بوشهر- مردم نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان بوشهر همچون سال‌های گذشته حضوری گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور گسترده مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان و خردسال در نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار شد.

مراسم راهپیمایی بوشهر از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه از بسیج مرکزی بوشهر آغاز شد و مردم حماسه‌ساز این شهر پس از گذر از خیابان‌های امام خمینی (ره) و شهید رئیسعلی دلواری در ساحل خلیج فارس تجمع کردند.

بوشهری‌ها حماسه آفریدند/ حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

از شعارهای مرد در این راهپیمایی می‌توان به «درود بر خمینی سلام بر شهیدان»، «امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «راه نجات کشور راه ولایت بود» و «۲۲ بهمن ماه روز شکست دشمن»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اشاره کرد.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۰ شهر و بیش از ۲۵۰ روستای استان بوشهر با مشارکت باشکوه مردم انقلابی و همیشه در صحنه شیعه و سنی استان برگزار شد.

بوشهری‌ها حماسه آفریدند/ حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جمع راهپیمایان بوشهری در میدان شهید رئیسعلی دلواری در ساحل خلیج‌فارس با قدردانی از حضور حماسی مردم در این مراسم اظهار داشت: مردم با این حضور حماسی ضمن اعلام شکست توطئه دشمنان، وفاداری خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با اشاره به اینکه مردم انقلابی بوشهر وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ناامیدی دشمنان به دنبال دارد و دشمنان بدانند، حرکت و مسیر این انقلاب الهی همچنان با اقتدار ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033234

مهمترین اخبار ایران و جهان: