نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 20:50

کشتی جام دانکلوف و پتروف| نمایندگان کشورمان در سه وزن دوم حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف عصر امروز (پنجشنبه) در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان که از ظهر فردا به مصاف حریفان خود می روند به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، مهدی رحیمی در دور اول به مصاف تیسوف از بلغارستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با علیلی از مقدونیه مصاف خواهد داد.

در وزن 65 کیلوگرم که 20 نماینده دارد، امیرعلی فریدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان کیوکا از ژاپن و نعیم از بلغارستان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم که 21 نفر شرکت کرده اند، عرفان الهی در دور اول با باگوری از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف، در دور دوم به مصاف شاپیف از مقدونیه می رود.

کشتی فرنگی:

در وزن 87 کیلوگرم 17 نفر حضور دارند، سعید کریمی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با سیمونوویچ از لهستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نازاریان از ارمنستان و استرکنبورگ از هلند می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 15 کشتی گیر حضور دارند، وحید دادخواه در دور نخست به مصاف زاریفس از یونان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم با برنده دیدار میان ژوژوپبکوف از قرقیزستان و کایسادگ از ترکیه می رود.

در وزن 130 کیلوگرم که با حضور 11 نفر برگزار می شود، مرتضی الغوثی در دور نخست با اوباتا از ژاپن کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف علیشاهی از سوئیس می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12:30 فردا (جمعه) برگزار می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1068878

مهمترین اخبار ایران و جهان: