نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 10:04

برپایی نمایشگاه «مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی» در قم

قم-مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم از برپایی نمایشگاه «مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی» در شهر قم خبر داد.

علی ایراندوست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی در قم با بیش از ۱۷۰ غرفه برپا شده و فعالیت خود را تا ۱۱ آذرماه ادامه می‌دهد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم بیان داشت: افرادی که در این نمایشگاه دارای غرفه هستند با حمایت صندوق‌های قرض الحسنه مردمی بسیج و استفاده از تسهیلات کم بهره بسیج سازندگی اقدام به راه اندازی کسب و کار خود کردند.

ایراندوست با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی بسیج در استان قم فعالیت دارند افزود: وام‌های اشتغال‌زایی بسیج سازندگی و تسهیلات از محل تبصره ۱۶ توسط این صندوق‌ها بین متقاضیان توزیع می‌شود و افراد با دریافت گواهی آموزش از این صندوق‌ها می‌توانند به کسب و کارهای مورد علاقه خود ورود کنند.

وی افزود: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی قم فرصت مناسبی برای ارائه و عرضه محصولات فعالان این حوزه و همچنین برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با سایر افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم ادامه داد: مددجویان سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، کانون وابستگان سپاه، مرکز مدیریت و مرکز خدمات حوزه علمیه، بسیجیان و آحاد مردم در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه غرفه دارند و محصولات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 889434

مهمترین اخبار ایران و جهان: