نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 12:17

وحیدی: برآوردها نشان دهنده حضور بیش از یک و نیم میلیون زائر برای ایام رحلت امام است

وزیر کشور گفت: آمادگی برای پذیرایی نزدیک به بیش از یک و نیم میلیون نفری که طبق برآوردها عازم مرقد مطهر امام می شوند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی امروز شنبه (6 خرداد) گفت: حجم زیادی از عاشقان امام داشتیم که مایلند از همه جای ایران به زیارت مرقد مطهر امام بیایند ولی متاسفانه امکان فراهم کردن زمینه حضور همه آنها نیست.

وی با اشاره به اشتیاقِ زیارت حرم امام افزود: همکاران ناچار شدند به مقداری که میسور دستگاه ها بود و حمل و نقل می توانست پاسخ گو باشد سهمیه در نظر بگیرند و گرنه قادر نیستیم همه عزیزانی که در استان ها مایل به زیارت مرقد مطرح امام هستند این امر را انجام دهند.

وزیر کشور گفت: همه چیز آماده است؛ ازجمله خدماتی که باید در بین راه ارائه شود، آمادگی‌های لازم اطراف حرم و جماران ایجاد شده است و... دستگاه های مختلف تلاش های خوبی کرده‌اند من‌جمله قرارگاه شهید فهمیده، از همه عزیزان در راهور، فراجا، ارتش، وزارت بهداشت، هلال احمر، وزارت نیرو و دستگاه تبلیغاتی تشکر می‌کنم. 

وی افزود: آمادگی برای پذیرایی نزدیک به بیش از یک و نیم میلیون نفری که طبق برآوردها عازم مرقد مطهر امام می شوند وجود دارد. درخواست ها خیلی بیشتر بوده است ولی حضور بیش از این مقدار زائر عملی نبود. 

وحیدی خاطر نشان کرد: البته اینها در مقابل وظیفه ای که در قبال حضرت امام و بزرگداشت نام ایشان داریم کم است. بعد از 34 سال علاقه و توجه مردم به امام روز به روز بیشتر می شود که نشان دهنده عمق رابطه امام و امت است. به رغم تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن نام بنیان گذار کبیر انقلاب، نام امام جلای بیشتری پیدا می‌کند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1241534

مهمترین اخبار ایران و جهان: