نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 16:12

۷۰۰۰ دانش‌آموز از استان به راهیان نور اعزام شدند

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از هفت هزار دانش آموز دختر و پسر به اردوی راهیان نور اعزام کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی ظهر یکشنبه در نشست مشترک ائمه جمعه و مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: حضور پرشور مردم در استقبال از ریاست جمهور نشان داد که جامعه به دولت آیت اله رئیسی اعتماد دارد.

وی افزود: با همکاری و همدلی میان آموزش و پرورش و ائمه جمعه برنامه‌های فرهنگی و ارزشمندی در مدارس استان و مناطق برگزار شد.

موحدی از فعالیت ۷۰۰ نفر طلبه در طرح امین خبر داد و گفت: آموزش و پرورش بعد از ۳۰ ماه کرونا درگیر اغتشاشات شد و دشمن خاکریز خود را به سمت آموزش و پرورش انتقال داد اما با همدلی میان آموزش و پرورش، فرماندهی سپاه امام صادق (ع) و نماینده ولی فقیه کم‌ترین تنش رخ داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بعد از گذشت ۳ سال از کرونا مراسم جشن تکلیف با شرکت هزار نفر برگزار شد، ادامه داد: با همکاری سپاه امام صادق (ع) با وجود مشکلات مالی، بیش از ۷ هزار دانش آموز و دختر و پسر به اردو راهیان نور اعزام کردیم که که نشان از بصیرت و ارادت دانش آموزان این خطه نسبت به رهبری و انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع ۳ شهید گمنام توسط بیش از ۳۲ هزار دانش آموز و همایش دختران زهرایی و رهروان زینبی نیز که از زیبایی‌های و معروفات آموزش و پرورش می‌باشد برگزار گردید.

موحدی با اشاره به اینکه حمایت نماینده محترم ولی فقیه و ائمه جمعه از آموزش و پرورش باعث افزایش انگیزه ما می‌شود، گفت: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای سومین سال متوالی تحت نظر و نظارت نماینده ولی فقیه در این استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر تنها استانی است که با پیوست عملی طرح مدارس تراز انقلاب اسلامی را به همراه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را اجرا می‌نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تدوین شاخص‌های طرح معلم تراز انقلاب اسلامی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر سازمانی پیوست فرهنگی دارد، آموزش و پرورش استان آمادگی دارد آن را اجرا کند تا دستگاه‌های اجرایی دغدغه‌ای نداشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1074722

مهمترین اخبار ایران و جهان: