نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 12:38

فرنگی‌کار قمی در مسابقات جهانی برنزی شد

محمدمهدی جواهری دوبنده‌پوش قمی تیم ملی کشتی فرنگی موفق شد مدال برنز وزن ۵۵ کیلوگرم مسابقات جهانی کرواسی را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدمهدی جواهری دوبنده‌پوش جوان قمی تیم ملی کشتی فرنگی شب گذشته موفق شد در رقابت‌های جهانی جام اوپن کرواسی که در شهر زاگرب برگزار می‌شد به مدال برنز مسابقات دست یابد تا افتخاری دیگر برای ورزش قم رقم زده شود.

فرنگی‌کار قمی در دیدار اول موفق شد با قاطعیت و نتیجه ۶ بر صفر مانجیت هندی را از میان بردارد؛ در دیدار دوم جواهری با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب نماینده رومانی شد.

جواهری در دیدار سوم که به عنوان نماینده دوم به نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کرده بود برابر دیگر نماینده کشورمان پویا دادمرز رفت؛ جواهری در این دیدار ضربه فنی شد و نتوانست به فینال صعود کند.

این فرنگی‌کار قمی در دیدار رده‌بندی بار دیگر برابر دنیس میهای نماینده رومانی به مبارزه پرداخت که موفق شد ۵ بر صفر این کشتی‌گیر را مغلوب تا شکست دیدار دومش را جبران کند.

کشتی قم در این سال‌ها رو به جلو پیشرفت کرده و پهلوانانی مانند علی‌رضا نجاتی، امیر عبدی، جوادرضایی و محمدمهدی جواهری را به دنیا معرفی کرده است.

هیات کشتی قم با برگزاری مسابقات مختلف استانی موفق شده تا تنور رقابت بین کشتی‌گیران را داغ‌تر نگه دارد تا ورزشکاران برای راه‌یابی به تیم ملی توانایی‌های خود را محک بزنند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1022266

مهمترین اخبار ایران و جهان: