نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 11:01

تمامیت ارضی کشور را مدیون خون شهدا هستیم

رییس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا با اشاره به اینکه حفظ تمامیت ارضی کشور را مدیون و مرهون شهدا هستیم، گفت: از شهدا آموختیم که در میدان باشیم و خستع نشویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام سید حجت پیغمبری، رییس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا، در آیین گرامیداشت ۱۳۸ شهید سازمان اتکا که در تالار بهشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با بیان اینکه این دهمین یادواره شهدای شرکت فخر و سازمان اتکا است که برگزار می‌شود، گفت: این توفیقی است که از مقام شامخ شهید و خانواده ایشان تقدیر و تشکر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه همزمان شدن این آیین باشکوه با دهه مبارک فجر و ماه مبارک رجب را مایه خوشحالی برشمرد و ادامه داد: ملت ایران اسلامی در مقابل رژیم منحوس پهلوی و ستم شاهی به پیروزی رسیدند و پشتیبانان آن که مدت مدیدی بر این ملت غیور و عزیز حکم رانی کردند ناکام ماندند.

این مقام مسؤول بیان کرد: نهضت نجات بخش حضرت امام «ره» در کنار پشتیبانی، بصیرت و در میدان بودن ملت، موجب شد تا تصرف و حضور نامشروع، مدیریت‌های ناسالم از کشور عزیزمان برچیده شد.

رییس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا ادامه داد: در آن روزها ملت با روحانیت همراه شدند، روحانیونی که انقلابی و ولایی بودند، مردم با اقدام خود به نائب امام زمان «عج» و حضرت امام خمینی «ره» لبیک گفتند، این برای اولین بار بود که برای همیشه دست بیگانگان از کشور ما بریده شد، حالا ۴۴ سال از آن پیروزی می‌گذرد.

وی با بیان اینکه هرکسی به شهدا و خانواده شهدا احترام و عزت بگذارد خود به توفیق می‌رسد، یادآور شد: امروز در این محفل کسانی که این کشور را بیمه کردند و وجود خود را تقدیم کردند و همچنین خانواده معزز آن‌ها تجلیل خواهند شد.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه شهدا برای حفظ تمامیت ارضی جان دادند و برای نسل خود عزت و افتخار آفریدند، یادآور شد: کشوری که تا به حال از هر گوشه ای حمله و هجوم شد تکه ای قابل توجهی کندند و بردند، اما در دوران پربرکت انقلاب اسلامی با رهبریت یکی از فرزندان حضرت صدیقه الکبری و حضور میلیونی مردم کشور در مقابل این همه هجمه نه تنها پسرفت نکرده است بلکه به اوج قدرت رسیده است.

پیغمبری اظهار کرد: امروز در خیلی از افتخارات بشری که عزت و افتخار به همراه دارد، در ردیف اولین ها هستیم، اگر آن جانفشانی ها و جان نثاری ها نبود این افتخار هم نبود.

به گفته رییس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا، امروز هر گونه افتخار در هر عرصه و هر موضوع به دست می آید از شهدا الگو برداری شده است، ما از شهدا آموختیم که در میدان باشیم اما خسته نشویم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024222

مهمترین اخبار ایران و جهان: