نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 20:38

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا: آمریکا برای گستردگی نفوذ ایران به جنگ تمام‌عیار روی آورده است

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نفوذ سیاسی و فرهنگی ایران در سطح منطقه چنان گسترده و عمیق شده‌ است که اکنون آمریکا برای کُند کردن شتاب آن به یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی روی آورده‌ است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد که این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرَّحمنٰ الرَّحیٖم

جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سرزمین کهن ایران عزیز را به ملّت شُهدایی و غیرتمندمان و همه‌ مسلمانان و آزادیخواهان و مبارزان ستم‌ستیز جهان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

چهل و چهار‌ سال پیش نهضتی که ریشه در اعماق ایمان و فرهنگ مردم ما داشت پس‌ از ۱۵ سال مبارزه‌ خونین مردان و زنان سلحشور انقلابی به رهبری و هدایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی (ره)، آن مرد الهیِ روشن‌ضمیر و شجاع، در ۲۲ بهمن‌ماه به پیروزی رسید و آغازی شد بر تغییرات و اصلاحات بنیادین در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، نظامی و سیاست داخلی و خارجی کشور عزیزمان.

رهبری الهی و هوشمند انقلاب، پس از حوادث خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، با احیای مفاهیم غنی و پرمحتوای فرهنگ اصیل اسلامی همچون جهاد و شهادت، چنان حرکت توفنده‌ای را آغاز نمود که نه‌تنها بنیان استبداد و استکبار را در این کشور در هم شکست، بلکه تداوم انقلاب را نیز تضمین نموده و موجودیت آن را از لوث نفاق و ناخالصی‌های عناصر روشنفکرنمای وابسته به شرق و غرب پاک کرد. به‌گونه‌ای که امروز شاهدیم قدرت نفوذ انقلاب اسلامی تا اعماق راهبردی دنیای اسلام به‌ پیش‌ رفته و رهنمودهای آن پیر فرزانه سرلوحه و الهام‌بخش همه مستضعفین و حرکت‌های آزادی‌بخش در جهان گردیده است.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ توانست نظام سیاسی مقتدری را در کشور مستقر و تثبیت نماید که در عمر ۴۴ ساله خود، هر چه توطئه‌ها بر علیه آن سخت‌تر و پیچیده‌تر گردیده، درخت وجودش بالنده‌تر و تنومندتر شده‌ است و امروزه آرمان‌های بلندش در پهنه وسیعی از غرب آسیا گسترانیده شده و استکبار جهانی به سرکردگی تروریست دولتی آمریکای جنایتکار، در رویارویی با آن عاجز و ناتوان گردیده‌ است. 

نفوذ سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه چنان گسترده و عمیق شده‌ است که اکنون آمریکا برای کُند کردن شتاب آن به یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی روی آورده‌ است و با زر و زور و تزویر استکباری خود سعی در ایجاد شکاف میان صفوف و طبقات گوناگون اجتماعی جامعه‌ مسلمان ایران دارد و در این جنگ نرم همه‌جانبه، چشم امیدش به همراهی روشنفکرنماهای غرب‌زده، خیانت و وادادگی عناصر سست عنصر و نفوذی‌های دست‌آموز خویش است.

در نیمه دوم امسال با اوج‌گیری توطئه‌هایی که دستاورد سال‌ها تلاش پیدا و پنهان دشمنان ایران بود، با ناآرامی‌هایی در برخی شهرهای کشورمان روبرو شدیم. شدّادیان غرب به مدد سلطه بر فضای فاسد مجازی همچون تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای، افراد مسخ‌ شده و متوهّمی را تربیت کردند که با شورش علیه عفاف، حیا، حجاب و نجابت و با طرح و تکرار شعار گروهک تروریستی کومله، به اغتشاش و آشوب و آتش‌ زدن ساختمان‌ها و آمبولانس‌ها و حمله به مدافعان امنیت کشور دست زدند و دو ماه تحت حمایت و تبلیغات هزاران رسانه‌ غربی- عبری- عربی، امنیت و آرامش را از مردمان‌مان ربودند. ولی همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای فرمودند پایان این شرارت‌ها که با فریب برخی جوانان ناآگاه، بی‌تجربه و هیجان‌زده همراه شده بود، محتوم بود.

دیگر توطئه‌ رسوا و آشکار دشمنان ملت ما در سال ۱۴۰۱، اقدام ضدایرانی اتحادیه اروپا در درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی بود. این اقدام ناشیانه و غیردیپلماتیکِ غارتگران غربی بار دیگر نشان‌ داد مسؤلین و سیاستمداران اروپایی حتی از تشخیص‌ درست‌ِ منافع کشورهای خود نیز عاجزند، چنانکه کشاندن آن‌ها توسط‌ آمریکا به جنگ با روسیه در ماجرای اوکراین نیز اروپائیان را از خواب غفلت بیدار نکرد. 

اروپا با این اقدام اکنون باید افزون‌ بر جنگیدن در جبهه مقابل روسیه، در جبهه‌ای بسیار وسیع‌تر و بلکه حیاتی‌تر، یعنی جبهه مقاومت و حوزه خلیج فارس، آماده دفاع از منافع خود باشد. تروریستی نامیدن سپاه سربلند و داعش‌برانداز پاسداران انقلاب اسلامی، آن هم به پیشنهاد گروه تروریستی منافقین، که پیش از این خودِ اروپا آنان را تروریست نامیده بود، خیانت و دشمنی جاهلانه آنان در حق ملت ایران را بیش از پیش آشکار کرد.

بنابراین باید بدانیم که دشمنی ۴۴ ساله غارتگران غربی پایان نیافته و آنان همچنان در تدارک انواع توطئه‌ها برای خاموش کردن نور خدا -که در این کشور تلألو یافته- خواهند بود و ملت بزرگ ما نیز باید با هوشیاری و ارتقاء آگاهی و بینش خود و افزایش قدرت مقاومت، ایستادگی و تحمل دشواری‌ها، به رویارویی با این توطئه‌ها بپردازد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032222

مهمترین اخبار ایران و جهان: