نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 17:39

رؤسای ادارات در اتاق شیشه ای قرار گیرند

رودبار- امام جمعه رودبار با تاکید بر اینکه رؤسای ادارات در اتاق شیشه‌ای قرار گیرند، افزود: اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان از طریق خبرنگاران و رسانه‌ها به مردم اطلاع داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن سید محمدی بعد ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری رودبار، اظهار کرد: اطلاع رسانی مشکلات و دغدغه‌های مردم توسط رسانه‌ها بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی با تاکید بر اینکه رؤسای ادارات در اتاق شیشه‌ای قرار گیرند، افزود: اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان از طریق خبرنگاران و رسانه‌ها به مردم اطلاع داده شود.

هر کسی توان خدمت به مردم را ندارد برود

طهمورث عموپور، فرماندار رودبار نیز در ادامه این نشست، اظهار کرد: نقد غیر منصفانه نباید مسئولان را از خدمت رسانی دلسرد کند.

وی با تاکید بر تقویت روحیه همدلی و امید در جامعه، افزود: هر کسی در هر مقامی بذر ناامیدی را در دل مردم بکارد در جبهه نفاق قرار دارد.

فرماندار رودبار با بیان اینکه هر کسی توان خدمت به مردم را ندارد از این شهرستان برود، گفت: پیگیری امورات مردم باید در اولویت کار مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

عموپور با ابراز گلایه از وضعیت آسفالت معابر در برخی شهرهای رودبار بیان کرد: در برخی شهرهای رودبار هیچ اقدامی در حوزه آسفالت صورت نگرفته است که این مهم به جد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در حل مشکلات شهرستان، افزود: خبرنگاران بهترین مشاوران من در شهرستان رودبار هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271422

مهمترین اخبار ایران و جهان: