نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 15:51

حمایت از سپاه پاسداران وظیفه دولت انقلابی است

رشت- استاندار گیلان حمایت از سپاه پاسداران را وظیفه دولت انقلابی دانست و گفت: دولت در تمامی عرصه‌ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان، ضمن محکومیت اقدام خصمانه پارلمان اروپا و قدردانی از این نهاد انقلابی اظهار کرد: دشمن وقتی در تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و اغتشاشات اخیر با شکست مواجه شد دست به این اقدام زد.

وی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها در مقابل اقدامات استکبار را ولایتمداری مردم با بصیرت و سپاه پاسداران دانست و گفت: رمز موفقیت این نظام بر محور ولایت، خانواده، سپاه پاسداران، نیروهای نظامی و نهادهای انقلابی است.

عباسی بر لزوم توجه به برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: دشمنی غرب و اتحادیه اروپا بر همگان مشخص است و این رفتار عجولانه و از روی ناتوانی اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده نقش این نهاد انقلابی در پیشبرد اهداف نظام است.

وی به نقش پر رنگ سپاه پاسداران و نیروی قدس در شکست داعش و ایجاد امید و انگیزه در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان اشاره کرد و ادامه داد: مکتب سپاه پاسداران پیروی از امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری و مکتب سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

استاندار گیلان حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه دولت انقلابی دانست و تصریح کرد: دولت در تمامی عرصه‌ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا دست در دستان هم بر مشکلات فائق آمده و به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف کمک کنیم.

عباسی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران هیچگاه اقدامات مؤثر سپاه در روزهای سخت کرونایی، ساخت مسکن محرومین، زلزله، سیل و آبرسانی به روستاهای کشور را فراموش نخواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 990822

مهمترین اخبار ایران و جهان: