نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 10:03

خدمت رسانی پرشور خادمیاران رضوی کرمانشاه در ایام الله دهه فجر

کرمانشاه- دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه از خدمت رسانی پرشور خادمیاران رضوی کرمانشاه در ایام الله دهه فجر خبر داد.

سیدمحمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقارن ایام الله دهه فجر با اعیاد رجبیه، این دهه را بیش از هر سال مبارک نموده و خادمیاران رضوی پرشور تر از هرسال خدمات متنوعی را به محرومین و آحاد مردم ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: پویش جشن خانگی و خیابانی «ایران ما» ویژه دهه نودی ها در قالب ارسال عکس از نصب پرچم درب منازل، جشن‌های خانگی و خیابانی طی این ایام، همچنین عکس در راهپیمایی با محوریت پرچم ایران، برنامه ریزی شده که علاقمندان جهت مشارکت می‌توانند تصاویر خود را به آدرس khademyar_ksh در پیام رسان ایتا، بله و تلگرام ارسال کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه به طرح نامگذاری نوزادان در این دهه اشاره و تصریح کرد: خانواده‌هایی که در این دهه نوزادان خود را به نام‌های علی، جواد، زینب، علی اصغر و روح الله بنامند می‌توانند در این طرح شرکت نموده و به قید قرعه هدایا به همراه تبرکات رضوی تقدیم آنها خواهد شد.

وی توزیع بسته‌های کمک معیشتی و پروتئینی بین خانواده‌های محروم، برپایی ۳ اردوی جهادی پزشکی، برگزاری جشن‌های دهه فجر، میلاد امام جواد (ع)، میلاد امیرالمونین (ع) همچنین مراسم شهادت حضرت زینب (س) از دیگر برنامه‌های خادمیاران رضوی طی این دهه عنوان کرد.

امامیان خاطر نشان کرد: اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس، خدمات آموزشی حمایتی به دانش آموزان مناطق محروم، برپایی ایستگاه انقلاب، اطعام رضوی، سرکشی از منازل شهدا انقلاب هم طی این دهه توسط خادمیاران رضوی در کانون‌های تخصصی و عمومی پیگیری و اجرا خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014366

مهمترین اخبار ایران و جهان: