نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 15:53

درخواست بلینکن از تل آویو درباره حمایت تمام عیار از اوکراین

یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، المنار در گزارشی با عنوان« پس از سفر بلینکن به تل آویو آیا رژیم صهیونیستی، اوکراین حمایت تسلیحاتی می کند؟»، آورده است: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بحث ارسال کمک های نظامی به اوکراین را پس از درخواست آمریکا برای مشارکت فعال تر بررسی می کند.

هنگامی که از نتانیاهو درباره امکان کمک به اوکراین از سوی رژیم صهیونیستی از جمله ارسال گنبد آهنین شد، وی جواب داد: این موضوع قطعا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نتانیاهو به انتقال انبار مهمات توپخانه متعلق به این رژیم از سوی آمریکا به اوکراین هم اشاره کرد و گفت: ایالات متحده بخش بزرگی از مهمات اختصاص یافته به اسرائیل را برداشته و به اوکراین داده است. اسرائیل هم به شیوه ای که جزییات آنرا نمی گویم علیه کارخانه های اسلحه سازی ایرانی که علیه اوکراین به کار گرفته می شوند، عمل خواهد کرد.

المنار در ادامه آورده است: این موضع گیری نتانیاهو پس از سفر بلینکن به تل آویو و درخواست او از اسرائیل برای کمک بیشتر به اوکراین بیان می شود. ایلی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بلینکن گفته است که به اوکراین سفر خواهد کرد و این اولین سفر از نوع خود پس از جنگ اوکراین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013122

مهمترین اخبار ایران و جهان: