نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 23:41

جام جهانی قطر| سرمربی دانمارک: بیش از اندازه احساساتی و بی‌کیفیت بازی کردیم

سرمربی تیم ملی دانمارک شکست مردانش برابر استرالیا و حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را نتیجه رویکرد نادرست آنها در این بازی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاسپر هیولماند سرمربی تیم ملی دانمارک پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر دانمارک در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 که باعث شد قرمزهای اسکاندیناوی در قعر جدول گروه D بمانند و از گروه‌شان صعود نکنند، به خبرنگاران گفت: ما با ریتم و ضرباهنگی همیشگی‌‌مان بازی نکردیم. فکر می‌کنم که امشب بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و موقعیت‌‌های خوبی هم داشتیم اما به تدریج کنترل بازی از دست‌مان خارج شد.  بیش از اندازه احساساتی بودیم و بیش از اندازه بی‌کیفیت و دقیقاً این همان دو کاری بود که نباید مقابل حریفی مانند استرالیا انجام می‌دادیم.

هیولماند افزود: به نظرم در مورد این بازی یک چیز قطعی است و آن هم اینکه ما بهترین عملکردمان را ارائه نکردیم. من فکر می‌کنم که مقابل فرانسه کیفیت بازی‌مان خوب بود اگرچه باز هم عالی نبودیم اما بهتر از امشب بازی کردیم. در آن بازی همپای یکی از بهترین تیم‌های دنیا جنگیدیم اما در دوبازی دیگر نه.

سرمربی دانمارک در پایان به اشاره به مأموریت بعدی تیمش که مرحله انتخابی یورو 2024 خواهد بود، تأکید کرد: حالا باید سعی کنیم از این ناکامی فاصله بگیریم اگرچه به این زودی این کار ممکن نیست چون تیم واقعاً ناراحت است. ما نتوانستیم در حد و سطح خودمان بازی کنیم و از این بابت شکی ندارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 890822

مهمترین اخبار ایران و جهان: