نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 15:06

تشکیل ۹ کارگروه برای ارتقای خدمات در پیاده‌روی اربعین

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تشکیل ۹ کارگروه برای ارتقای خدمات هلال‌احمر در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و دبیر کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی درباره اقدامات انجام شده برای رفع آسیب‌های پیاده روی اربعین حسینی در سال آتی گفت: با توجه به تنوع کار و بخش‌های مختلفی که در ایام اربعین باید خدمات بدهد، در نشستی که با کارشناسان با تجربه در پیاده روی اربعین حسینی داشته ایم مقرر شد، ۹ کمیته برای اداره امور پیاده روی اربعین تشکیل شود.

مرعشی در ادامه بیان کرد: با توجه به تجاربی که در سال‌های گذشته در ارائه خدمات پیاده روی اربعین حسینی داشته ایم و مسائل جدیدی که در این سال‌ها در برگزاری مراسم اربعین رخ داده، ۹ کمیته برای برگزاری مراسم اربعین تشکیل می‌شود تا با همفکری بیشتر بتوانیم خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی با کیفیت بالاتر را به زائرین حسینی در ایام اربعین ارائه کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: تمام کسانی که در این حوزه کار کرده اند و صاحب نظر هستند در کارگروه‌هایی که تشکیل می‌شود، شرکت خواهند کرد تا از تجارب سال‌های گذشته استفاده شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر افزود: این ۹ کارگروه جایگزین ۱۴ کارگروه قبلی می‌شود. هدف از ایجاد این کارگروه‌ها این است که عملیات اربعین آسیب شناسی و مشکلات آن برطرف شود و بتوانیم اصلاح و ارتقا کیفیت خدمات را داشته باشیم.

مرعشی در ادامه افزود: این کارگروه‌ها شامل شهرها، مرزها، بین راهی، پشتیبانی، مأموریتی عملیاتی، روابط عمومی و بین الملل، آموزش و پژوهش، مواکب و دارو و تجهیزات است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 908566

مهمترین اخبار ایران و جهان: