نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 21:19

مدارس سمنان فردا از چه ساعتی باز می‌شوند؟

مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان سمنان پس از تعطیلات نوروزی از چه ساعتی باز می‌شوند؟

عادل خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اعلام ساعت کاری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان سمنان پس از تعطیلات نوروزی اظهار کرد: ساعت آغاز به کار مدارس از روز دوشنبه، ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در مقطع متوسطه دختران استان سمنان، ۷ و ۳۰ دقیقه و مقطع متوسطه پسران ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.

وی بیان کرد: ساعت آغاز به کار مدارس ابتدایی استان سمنان نیز طبق روال قبل ساعت ۸ صبح خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: اداره کل و ادارات شهرستان و مناطق آموزش و پرورش استان سمنان نیز طبق روال قبل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه فعالیت خواهند کرد و ساعت کاری این ادارات در روز پنجشنبه، از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

خالقی بیان کرد: با توجه به حجم بالای مسافران در مسیر برگشت از مشهد مقدس، تعدادی از مدارس تعیین‌شده در طرح اسکان مسافران نوروزی روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین نیز به خدمات‌رسانی به مسافران ادامه داده و این مراکز، خدمات آموزشی خود به دانش آموزان را به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی از نحوه فعالیت آموزشی (حضوری یا غیرحضوری) مدارس طرح اسکان توسط مدیران شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان به خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1123566

مهمترین اخبار ایران و جهان: