نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 10:05

کسب چهار توسط مدال فرنگی کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور امید

قم- رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم کشتی فرنگی قم در مسابقات قهرمانی کشور امید در بندر انزلی موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شد.

هادی علیایی در گفتگو با مهر ابراز داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور در حالی شب گذشته در بندر انزلی پایان یافت که فرنگی کاران قم چهار مدال این مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: محمد امین جبالی فر، سید محمد حسین جلالی، محمد صادق عبدالهی و شاهرخ میکایلی چهار فرنگی کار استان قم در رقابت‌های قهرمانی امیدهای کشور بودند که با هدایت روح‌الله میکائیلی موفق به کسب مدال شدند.

وی بیان کرد: در رقابت‌های وزن ۶۷ کیلوگرم محمد امین جبالی فر در حالی به نشان طلا رسید که رقبای از استان‌های قم، تهران، فارس، خوزستان را از پیش رو برداشت و در فینال نیز حریف مازندارانی خود را با شکست بدرقه کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم اظهار کرد: سید محمد حسین جلالی در مسابقات وزن ۸۲ کیلوگرم به نشان برنز رسید وی در دیدار رده بندی حریف تهرانی خود را از پیش رو برداشت و از سکوی سوم کشور بالا رفت.

علیایی افزود: دیگر فینالیست قم در این مسابقات محمد صادق عبدالهی در وزن ۹۲ کیلوگرم بود که در مقابل کشتی گیرانی از استان‌های اردبیل، کرمان، فارس، بوشهر پیروز میدان بود و در دیدار فینال با شکست مقابل حریف خوزستانی به نشان نقره رسید.

وی افزود: شاهرخ میکاییلی دیگر کشتی گیر برنزی استان قم در این رقابت‌ها بود که برای کسب این نشان در دیدار رده بندی مقابل حریفی از استان البرز بروی تشک رفت و با برد در این مسابقه صاحب مدال برنز و عنوان سوم شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: سرمربی تیم قم روح‌الله میکاییلی بود که مهدی علیزاده پورنیا، محسن کریمی و محمدعلی حیدری به عنوان مربی در کنار او کار هدایت کشتی‌گیران قم را برعهده داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1076057

مهمترین اخبار ایران و جهان: