نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 23:30

امضای تفاهم نامه جایگزینی بخاری‌های پرمصرف با بخاری‌های راندمان بالا

تفاهم‌نامه همکاری شرکت گاز با مدیران کل بهزیستی، کمیته امداد و اوقاف برای جایگزینی بخاری­ های پرمصرف کنونی با بخاری­ های راندمان بالای هرمتیک امضا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نادر کمالی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی امروز در نشست مشترک با مدیران کل بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام (ره) و اوقاف و امور خیریه، با تشریح جزئیات تفاهم نامه  اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری در راستای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی و طبق مصوبه شورای اقتصاد در خصوص جایگزینی بخاری­های پرمصرف کنونی مشمولان طرح و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد با بخاری­های راندمان بالای هرمتیک انعقاد می شود.

وی با اشاره به مفاد تفاهم نامه همکاری و تعهدات فی مابین در راستای بهینه سازی مصارف گاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و  بهزیستی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه طرح جایگزینی بخاری‏های راندمان بالای هرمتیک با بخاری‏های پر‏مصرف مشترکان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و مساجد به صورت رایگان و با هزینه شرکت ملی گاز ایران انجام خواهد شد.

فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی هم در این نشست با قدردانی از اهتمام و اقدامات مدیران شرکت گاز استان در قبال خانواده تحت پوشش بهزیستی، ابراز امیدواری کرد که تا با گسترش همکاری های فی مابین، شاهد فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز و کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1101113

مهمترین اخبار ایران و جهان: