نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 20:39

دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشگاه آزاد: اتحاد هرچه بیشتر دشمنان موجب حضور بیشتر مردم در صحنه می‌شود

نوینی‌فرد با اشاره به یکی از دلایل حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: یکی دیگر از دلایل حضور مردم این بود که حس می‌کردند همه دشمنان با اتحاد، علیه کشورمان عملیات انجام می‌دهند، به همین جهت انسجام بیشتری برای حضور در راهپیمایی پیدا کردند.

محمدمهدی نوینی‌فرد دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور بیش از 20 میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و مردم بار دیگر نشان دادند پای کار انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: روز 22 بهمن  را باید روز یأس و ناامیدی دشمن نامید، با وجود تمام فضاسازی‌ها و تبلیغات رسانه‌های معاند در روزهای اخیر، حضور حماسی مردم خط بطلانی بر نقشه‌های شوم آن‌ها کشید و بار درگیر وحدت ملی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی را نشان داد.

نوینی‌فرد با اشاره به دلایل حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: عفو اخیر رهبر انقلاب باعث افزایش وحدت ملی بین مردم شده و تأثیر زیادی بر حضور مردم در راهپیمایی حماسی مردم در 22 بهمن داشت. 

وی با اشاره به دلیل دیگر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: یکی دیگر از دلایل حضور مردم این بود که حس می‌کردند همه دشمنان با اتحاد، علیه کشورمان عملیات انجام می‌دهند.

دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه دلیل حضور مردم این بود که چهره واقعی ضدانقلاب برای‌شان عیان شده است، گفت: حوادث اخیر به مردم نشان داد، دشمنان به شدت بی‌رحم هستند و دیکتاتوری تمام را در حوادث اخیر نشان دادند، چهره واقعی ضدانقلاب برای ملت ایران عیان شده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: مردم با وجود همه مشکلات معیشتی که درگیر آن هستند، بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند و این حضور، وظیفه مسئولین را چند برابر کرد. 

دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در پایان خاطرنشان کرد: این حضور حماسی به معنای پایان اغتشاشات چند ماه اخیر بوده و بار دیگر میزان مقبولیت سیاسی و دینی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034857

مهمترین اخبار ایران و جهان: