نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 17:16

انتقاد امام‌جمعه بردسکن از وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی منطقه

امام‌جمعه بردسکن گفت: متأسفانه وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی این شهرستان هر چندگاه براثر تصادفات جان هم‌وطنی را می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بردسکن با تبریک ایام اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: متأسفانه مسئولان متولی تاکنون اقدام خاصی را برای دو بانده کردن محورهای مواصلاتی این شهرستان به‌ویژه باند دوم محور بردسکن به خلیل‌آباد انجام نداده‌اند و واقعاً دل مردم را خون کرده است.

 وی از دستگاه‌های متولی خواست برای وضعیت جاده‌های مواصلاتی شهرستان بردسکن یک اقدام اساسی کنند نه اینکه هر روز شاهد تصادفاتی در محورهای مواصلاتی شهرستان باشیم.

امام‌جمعه بردسکن در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان باید گره‌گشای در کار مردم باشند، افزود: راهبرد مدیران باید در حوزه کاری خود مدارا با مردم باشد نه اینکه گره در کار آنها بیندازند.

امینی اظهار داشت: نفیس‌ترین و گران‌بهاترین سرمایه اجتماعی رضایتمندی مردم و اعتماد آنها به‌نظام است و نباید برخی از مدیران در احکام خود عجولانه تصمیم بگیرند.

وی اظهار کرد: وقتی که مقام معظم رهبری با عفو زندانیان و اغتشاشگران موافقت می‌کنند باید این مهم سرمشق دیگر مسئولان قرار بگیرد که در حل مشکلات مردم گره‌گشایی کنند نه اینکه گره در کار آنها بیندازند.

وی اظهار داشت: مسئولان نباید از قدرت و پست خود طوری عمل کنند که مردم را به نسبت به‌نظام بی‌اعتماد کنند.

امام‌جمعه بردسکن عنوان کرد: مدیران باید راهبرد مدارا با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ زیرا که مردم معاند و مخالف نظام نیستند و حتی با خطاکاران هم باید مدارا کرد.

وی عنوان کرد: تصمیمات عجولانه برخی از مدیران در شهرستان گلایه‌مندی مردم را به وجود آورده است و آنها را به‌نظام بدبین کرده‌اند؛ لذا بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی نظام اعتماد مردم به‌نظام و مسئولان است و هیچ مسئولی نباید به این اعتماد آسیبی وارد کند.

حجت‌الاسلام امینی افزود: متأسفانه برخی از مدیران در حوزه کاری خود عجولانه تصمیم می‌گیرند و آستانه تحمل آنها پایین است.

امام‌جمعه بردسکن گفت: امنیت، معیشت، سلامت و رضایتمندی مردم از نظام خط‌قرمز ماست و هیچ مدیری حق ندارد به این مؤلفه‌ها آسیبی وارد کند.

امام‌جمعه بردسکن با تبریک ولادت باسعادت سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و نام‌گذاری این روز به نام روز پاسدار ونیز ولادت باسعادت حضرت عباس و روز جانباز گفت: اگر امروز می‌بینیم دشمنان به دنبال تضعیف سپاه و بسیج به‌خاطر قدرت و عظمت سپاه است چرا که سپاه قدرتمندانه در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها توانسته است دشمنان را در اهداف خود علیه نظام ناکام کند و همانند سدی به دشمنان اجازه نمی‌دهد که به ارکان نظام خدشه‌ای وارد شود.

پایان پیام/70050

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054413

مهمترین اخبار ایران و جهان: