نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 15:35

جهاد تبیین و پرورش نیروی کارآمد اولویت مهم سازمان تبلیغات باشد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهاد تبیین و پرورش نیروی جوان و کارآمد و دلسوز انقلاب اولویت مهم سازمان تبلیغات باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات با اشاره به اینکه تحولات جدید و اغتشاشات اخیر بار فعالیت سازمان تبلیغات و مؤسسات فرهنگی را چندین برابر کرده است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و جوانگرایی مورد توجه سازمان تبلیغات باشد و در انتخاب امامان جماعت مساجد باید حداکثر دقت صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه بحث انقلاب و ارزش‌های اسلامی و بیانات امام و مقام معظم رهبری باید در مساجد با جدیت پیگیری شود، افزود: سازمان تبلیغات در حوزه محتوایی و فرهنگی باید بیانات رهبری را عملیاتی کند و این نهاد ارزشمند باید همواره پویایی و نشاط خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی، استان امامین انقلاب و دارای ظرفیت‌های فرهنگی و غنی محتوایی است، گفت: شهر اراک شهرصنعتی و مهاجر پذیر است که این عوامل باعث می‌شود این استان یک کانون مهم در عرصه انقلاب باشد که به توجه ویژه نیاز دارد و سازمان تبلیغات باید در این راستا برنامه دقیق داشته باشد.

دری نجف آبادی با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و ضرورت آمادگی دستگاه‌های فرهنگی و مساجد برای بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی این ماه گفت: با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان باید برنامه دقیق برای مساجد در نظر گرفته شود و همه نهادها از جمله صدا و سیما حوزه‌های علمی، دانشگاه و آموزش و پرورش در کنار سازمان تبلیغات در راستای فرهنگ اسلامی ایرانی باید تلاش خود را مضاعف کنند.

جهاد تبیین و پرورش نیروی کارآمد اولویت مهم سازمان تبلیغات باشد

وی اضافه کرد: جهاد تبیین و پرورش نیروی جوان و کارآمد و دلسوز انقلاب اولویت مهم سازمان تبلیغات باشد و این سازمان مردمی باید در راستای تأمین نیازهای فرهنگی جامعه شتابنده حرکت کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1076913

مهمترین اخبار ایران و جهان: