نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:38

یاس دشمنان از راهپیمایی ۲۲ بهمن/ حفظ اتحاد ملی اولویت مردم است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲بهمن پیام‌ها و اهداف بزرگی دارد که یکی از آنها نمایش وحدت ملی است، گفت: حضور مردم بار دیگر یاس دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) با بیان اینکه مردم ایران با همه مشکلات پای انقلاب ایستاده و این موضوع را بارها و بارها در مبارزات انقلابی، دفاع مقدس، تقدیم شهدا، تحریم‌ها و … نشان دادند، تاکید کرد: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گواه این پشتیبانی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاس دشمنان را به دنبال دارد، افزود: مردم ایران اسلامی فردا برای حفظ اتحاد ملی به میدان خواهند آمد تا بار دیگر بگویند که پاسدار خون شهدا هستند.

اهداف راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه سمنان با بیان اینکه اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌ها و اهداف بزرگی دارد که یکی از آنها نمایش وحدت ملی است، گفت: حضور مردم لبیک دوباره‌ای به آرمان‌های امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مطیعی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران با ترفندها و اقدام‌های مختلف به دنبال بدبینی به خصوص در بین جوانان هستند اما شاهد هستیم که در اعتکاف و راهپیمایی‌ها و … بیشترین حضور برای نسل هفتادی و هشتادی است، گفت:: وحدت گروه‌های سیاسی مختلف در این روز باید بیش از هر زمان دیگری نمایان شود لذا آحاد مردم و مسئولان در کنار هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه عفو حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بزنگاهی بود که نگذاشت دشمنان از ماجرای اغتشاشات سو استفاده کنند، افزود: کسانی که مورد عفو قرار گرفتند بدانند که تحت تأثیر دشمن بوده و در مسیر مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی از این پس حرکت کنند.

اقتدار ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رونمایی از پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ گوشه‌ای از دارایی‌های عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار اقتدار موشکی و همچنین ماهواره‌های طلوع و ناهید است، بیان داشت: این اقتدار ایران اسلامی محاسبات دشمنان را بر هم زده و خواب را از چشم شأن گرفته است.

مطیعی در دیگر بخش سخنان خود ضمن اشاره به جهاد تبیین و بیان مسائل برای نسل جوان ایران اسلامی، بیان کرد: نمایشگاه موزه عبرت در فرهنگسرای کومش سمنان یک اقدام خوب بود که در راستای بیان وقایع انقلاب از سوی مسئولان برگزار و باید از دست‌اندرکاران آن تقدیر کرد.

وی در خاتمه ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای والفجر ۸ و همچنین بیست و چهارم بهمن سالروز شهادت حاج حسن شاطری بیان کرد: این شهید گرانقدر از مفاخر استان سمنان محسوب می‌شوند که اقداماتشان باعث سربلندی نظام اسلامی شد لذا مسئولان ذی‌ربط در شناساندن شخصیت این افراد که آبرویی برای استان هستند، اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031657

مهمترین اخبار ایران و جهان: