نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 19:10

تشییع باشکوه کودک ۲ ساله/ زخمی شدن یک صهیونیست در قدس اشغالی+فیلم

امروز سه‌شنبه، طی عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی، یک شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، پارلمان عربی، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نکسه» جامعه بین‌الملل و شورای امنیت سازمان ملل متحد را به مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات و تجاوزهای این رژیم در حق ملت فلسطین فراخواند.

همچنین پارلمان عربی در این بیانیه به جنایات رژیم صهیونیستی از جمله تعرض‌های شهرک‌نشینان به قدس و مسجدالاقصی، شتاب‌گرفتن کوچ اجباری و اخراج فلسطینیان، تجاوزهای خونین هرروزه به شهرهای کرانه باختری و قدس و همچنین سیاست اعدام میدانی فلسطینیان اشاره کرده است.

مجروح‌شدن یک صهیونیست در قدس

امروز سه‌شنبه، طی عملیات یکی از فلسطینیان در قدس، یک شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد. در این عملیات، یکی از فلسطینیان با ضربات چاقو، یک شهرک‌نشین صهیونیست را مورد هجوم قرار داد و وی را به شدت مجروح کرد.

درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست پس از تشییع جنازه شهید ۲ ساله فلسطینی

امروز پیکر کودک دو ساله فلسطینی تشییع شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع جنازه شهید محمد التمیمی، کودک ۲ ساله فلسطینی که با گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود، درگیری‌هایی میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در ورودی روستای نبی صالح در رام‌الله به وقوع پیوست.

در نتیجه این درگیری‌ها دو فلسطینی با تیراندازی از سوی نظامیان صهیونیست مجروح شدند و یک زن فلسطینی نیز با پرتاب بمب از سوی صهیونیست‌ها زخمی شد. همچنین یک فلسطینی دیگر از ناحیه صورت، مورد اصابت گلوله‌های پلاستیکی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

تخریب منزل مسکونی توسط صهیونیست‌ها در قدس اشغالی

منابع فلسطینی اعلام کردند که در محله واد الجوز در قدس اشغالی، صهیونیست‌ها خانه یک خانواده فلسطینی را به بهانه واهی نداشتن جواز ساخت تخریب کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266457

مهمترین اخبار ایران و جهان: