نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 11:54

استقلال چطور می‌تواند برنده دربی شود/پیشنهاد برای فصل بعد ساپینتو

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: یک بار دیگر سرخابی‌ها در جام حذفی به هم رسیدند. استقلال بازی برگشت لیگ برتر را از دست داد و حالا به دنبال این است تا بتواند در این دیدار حساس برنده از زمین خارج شود.

وی افزود: آبی‌ها این روزها در اوج آمادگی هستند. خط حمله پر قدرتی دارند و این می‌تواند زنگ خطری برای پرسپولیس باشد. البته‏ آبی ها باید در ‏‬دفاع هوشیار باشند و اشتباه نکنند زیرا یک بار اشتباه کردند و تاوان آن را با قهرمان نشدن در لیگ برتر پس دادند.

استقلال چطور می‌تواند برنده دربی شود/پیشنهاد برای فصل بعد ساپینتو

اکبرپور در ادامه گفت: جام حذفی جای اشتباه نیست هر تیمی که اشتباه کند قهرمانی را از دست خواهد داد. تمرکز بالا آرامش و دوری از حواشی تیم را به قهرمانی خواهد رساند. ضمناً بازیکنان باتجربه که در دو تیم زیاد هم هستند می‌توانند تأثیرگذار باشند و استقلال باید از تجربه بازیکنانش استفاده کرده تا به پیروزی دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال در خصوص تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو ‏برای فصل آینده افزود: به طور حتم ساپینتو باید حفظ شود. او یک مربی خوب است و می‌تواند با داشتن زمان کافی استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند.

اکبرپور در خصوص درخواست استقلال برای حضور داور خارجی و مخالفت با آن ادامه داد: یادمان نرفته در سال‌های نه چندان دور یک قضاوت اشتباه باعث شد تا چندین سال از داوران خارجی استفاده کنیم. اکثر تیم های لیگ برتری نسبت به قضاوت داور معترض بودند اگر چه کمیته داوران فدراسیون فوتبال حضور داور خارجی را نپذیرفت اما امیدوارم هر داوری که این دیدار را قضاوت می‌کند عدالت را رعایت کند.

استقلال چطور می‌تواند برنده دربی شود/پیشنهاد برای فصل بعد ساپینتو

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه این دیدار را چگونه پیش‌بینی می‌کنید گفت: این بازی شرایط ویژه ای دارد. هر تیمی که تمرکز داشته باشد و از لحظه‌ها استفاده کند برنده خواهد شد و من به عنوان یک استقلالی دوست دارم که آبی پوشان این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده و جام را بالای سر ببرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1243713

مهمترین اخبار ایران و جهان: