نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 12:05

صهیونیست‌ها جشن شادی ساکنان قدس را سرکوب کردند

رژیم صهیونیستی جشن شادی ساکنان قدس برای پیرزوی تیم فوتبال مغرب در جام جهانی 2022 قطر بر تیم پرتغال را سرکوب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی پیروزی شب گذشته تیم فوتبال مغرب در جام جهانی 2022 قطر بر تیم پرتغال، ساکنان قدس در منطقه باب العامود، پرچم‌های فلسطین و مغرب را بر دیواره‌های شهر قدس برافراشتند و جشن شادی برپا کردند که با خشونت نظامیان صهیونیست مواجه شدند.

همزمان با ساکنان باب العامود، سایر مناطق شهر قدس نیز شاهد حرکت کاروانی خودروها با پرچم‌های مغرب و شادی مردم فلسطین برای این پیروزی تاریخی بود. 

شبکه المیادین با انتشار این خبر نوشت که تصاویر زیادی از نیروهای مقاومت فلسطین در حالی که پرچم مغرب را در دست داشتند، در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است. 

در مقابل در دوحه نیز، بازیکنان تیم ملی مغرب پس از پیروزی تاریخی بر تیم پرتغال، پرچم فلسطین را در دست گرفتند. 

«عبدالحمید صبیری» یکی از بازیکنان این تیم، عکس از خود را در حالی که پرچم فلسطین را به خود پیچیده بود، منتشر کرد.

بازیکنان تیم ملی مغرب، چند روز پیش پس از پیروزی بر تیم ملی اسپانیا نیز پرچم فلسطین را در استادیوم شهر آموزش (المدینة التعلیمیة) برافراشتند و با مردم فلسطین ابراز همبستگی کردند.

از آغاز جام جهانی 2022، رسانه های صهیونیستی بارها از خصومت و نفرتی که شهروندان صهیونیستی در قطر با آن مواجه هستند، در هنگام پوشش اخبار مربوط به این مسابقات، گزارش داده‌اند.

خبرنگاران صهیونیست اذعان دارند که میزان نفرت  از «اسرائیل» در جهان عرب را به وضوح در جریان این مسابقات درک کرده‌اند و باور دارند که مردم در کوچه و خیابان نیز مانند دولت‌ها و حکامشان از «اسرائیل» متنفرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 904257

مهمترین اخبار ایران و جهان: