نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 18:57

گرگان نیازمند میز پیشرفت و توسعه است

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، تشکیل میز پیشرفت گرگان را ضروری دانست و گفت: در این مجموعه، فرماندار، شهردار و مدیران مرتبط حاضر شده و مسائل و نیازهای اساسی مطرح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری شامگاه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: پیشرفت و تحول بدون چشم انداز رخ نمی دهد و اگر هم در مواقعی شاهد توسعه باشیم، مقطعی و جزیره ای خواهد بود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چشم انداز نداشته باشیم، شاخصی از ارزیابی تحول وجود نخواهد داشت.

وی به لزوم نوشتن چشم انداز پنج ساله شهر گرگان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: در این راستا باید از نخبگان و چهره های توانمند در رشته های مختلف دعوت شود.

منتظری همچنین به تهیه بانک اطلاعات آماری در سطح ملی و بین المللی برای شهر گرگان تاکید کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، تشکیل میز پیشرفت گرگان را هم لازم و ضروری دانست و افزود: فرماندار، شهردار و مدیران مرتبط در میز پیشرفت حاضر شده و مسائل و نیازهای اساسی در آن مطرح خواهد شد.

وی تصریح کرد: مهم ترین موضوع یک جامعه سرمایه اجتماعی است که لازمه آن امید است و باید تمام تلاش خود را برای امید آفرینی در بین مردم به کار بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 895513

مهمترین اخبار ایران و جهان: