نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 18:00

پولادگر: کی‌روش تیم ملی را خوب مدیریت کرد/ داوری‌ها در مسابقات کشتی آمریکا پرحرف بود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به انتقاد از داوری مسابقات کشتی آزاد پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد پولادگر در حاشیه مراسم بزرگداشت کریم باوی اظهار داشت: خدا او را رحمت کند آمدیم به بازماندگان تسلیت بگوییم و براساس وظیفه‌مان به پیشکسوت فوتبال احترام بگذاریم. 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود مرحوم باوی سختی‌های زیادی کشید و به نوعی غریبانه فوت کرد و آیا صحبتی در مورد کمک به او مطرح شده بود، گفت: من از وضعیت او بی‌اطلاع بودم. امروز هم از طرف وزیر ورزش آمدم چون در مراسم دیگری شرکت کرد. آمدم که هم تسلیت بگویم و هم اگر توانستیم در این شرایط هم کمکی انجام بدهیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه صحبت‌های زیادی در مورد ادامه همکاری با کی‌روش مطرح می‌شود و فدارسیون هم پاسخی نداده و آیا وزارت ورزش از حضور او حمایت می‌کند، عنوان کرد: کی‌روش یا هر سرمربی دیگری یک فدراسیون دارد. یک کمیته فنی دارند و آنها تصمیم می‌گیرند. 

پولادگر در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد کی‌روش برای وزارت ورزش راضی‌کننده بوده گفت: در این مورد کارشناسان باید صحبت کنند ولی به نظر من با توجه به حواشی زیادی که وجود داشت تیم را خوب مدیریت کرد. 

وی در خصوص اینکه حواشی زیادی هم در آمریکا و در مسابقات جهانی کشتی‌ آزاد به وجود آمد، اظهار داشت: مسابقات را دیشب دیدم. فکر می‌کنم داوری‌ها پرحرف بود. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه داوری‌ها علیه کشتی‌گیران ایرانی عجیب بود، گفت: بله متأسفانه، به هر حال هر میزبانی از امتیازات خودش استفاده می‌کند ولی شرایطی که پیش آمد بیش از حد معمول بود. داوری‌ها مقداری پرحرف بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 906757

مهمترین اخبار ایران و جهان: