نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 14:18

زنگ انقلاب در مدارس پارس‌آباد نواخته شد

پارس آباد - همزمان با فرا رسیدن سالروز ورود تاریخی امام(ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پارس آباد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زنگ انقلاب پیش از ظهر چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس پارس آباد و به‌صورت نمادین در هنرستان فنی و حرفه ای دکتر حسابی این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی نواخته شد.

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ما هر چه داریم از برکت نظام و انقلاب است و باید قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان است، گفت: این روز پر افتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی‌های ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص اینکه دانش آموزان و آینده سازان این کشور ادامه دهنده راه شهدا هستند، افزود: امروزه باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عملکرد دستگاه‌های مختلف برای نسل نوجوان و جوان مطرح شود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه روز به روز بر اقتدار ایران در دنیا افزوده می‌شود، ادامه داد: عامل پیروزی انقلاب و موفقیت آن سه عامل اصلی ایمان به خدا، همدلی و اتحاد و ولایت و رهبری مقتدر نظام بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012857

مهمترین اخبار ایران و جهان: