نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 10:29

جهیزیه ۴۰ نوعروس مددجوی کمیته امداد در برازجان اهدا شد

بوشهر- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان از تامین جهیزیه ۴۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و دهه مبارک فجر خبر داد.

مراد شمس الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در شهرستان دشتستان اظهار داشت: رزمایش کشوری اهدای ۴۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در حال برگزاری بوده و به همین منظور تعداد ۴۰ سری جهیزیه سهم اداره برازجان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان افزود: در آستانه میلاد خجسته حضرت علی (ع) و همچنین آغاز دهه مبارک فجر و با هدف توانمند سازی جوانان و نیز گسترش فرهنگ اسلامی برای برپایی ازدواج‌های آسان و پایدار، توفیق حاصل شد تا یکی از سرفصل‌های کاری کمیته امداد با کمک اعتبارات دولتی و خیرین گرانقدر به سرانجام برسد.

شمس الدینی ابراز داشت: کمیته امداد برازجان در این مرحله ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا کرده است که اقلام آن شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جارو برقی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان اظهار داشت: برای هر سری جهیزیه مبلغ ۳۰ میلیون تومان هزینه شده که جمعاً بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال است.

شمس الدینی بیان داشت: با استفاده از اعتبارات دولتی و مساعدت‌های خیرین موفق شدیم از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۷۳ سری جهیزیه به نوعروسان تقدیم کنیم و طی روزهای آتی نیز ۲۵ نوعروس دیگر جهیزیه دریافت خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014413

مهمترین اخبار ایران و جهان: