نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 00:50

ظرفیت‌های قانونی شورای آموزش و پرورش در کردستان به کار گیری شود

سنندج - استاندار کردستان گفت: باید ظرفیت‌های قانونی شورای آموزش و پرورش در استان به کار گیری شود و امور پرورشی به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج بر به کارگیری و استخراج ظرفیت‌های موجود در قانون شوراهای آموزش و پرورش تأکید کرد.

وی افزود: بعضی بندهای بلا استفاده نظیر قانون عوارض در این قانون وجود دارد که استفاده از آنها می‌تواند در بهبود شرایط مالی و اعتباری آموزش و پرورش تأثیر گذار باشد، بنابراین ضرورت دارد که این ظرفیت‌ها کاملاً فعال شود.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: شرط اجرایی شدن مصوبات، بررسی دقیق آن مصوبات در کمیته‌های زیر مجموعه است تا کاملاً قابلیت اجرایی داشته باشد.

استاندار کردستان اظهار داشت: بسیاری از نخبگان کشور در همین سیستم آموزشی کشور پرورش پیدا کرده‌اند، اما عده‌ای مایل به سیاه نمایی در این زمینه هستند.

زارعی کوشا افزود: لازم است برنامه‌های پرورشی با رویکرد جدید و تولید محتواهای نو در دستور کار سیستم آموزش و پرورش قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید زمینه را برای فعالیت گسترده خیرین مدرسه ساز فراهم کنیم و با برگزاری جلسات مداوم در این راستا فعالانه‌تر عمل کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 977413

مهمترین اخبار ایران و جهان: