نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 14:14

تداوم بارش برف و باران در تا فردا در اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی بارش برف و باران به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی استان تا قبل از ظهر فردا تداوم خواهد داشت.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هوای اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره شماره ۴۳ سطح زرد بارش برف و باران به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی استان تا قبل از ظهر فردا تداوم خواهد داشت.

وی افزود: همچنین طبق آخرین تصاویر دریافتی ماهواره هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی در منطقه، آسمان استان ابری و مه آلود بوده و طی دیشب تا صبح امروز در بیشتر مناطق استان بارش برف و باران رخ داده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از شدت ناپایداری‌های جوی کاسته می‌شود، گفت: در این مدت آسمان استان نیمه ابری تا ابری و پدیده غالب وزش باد جنوبی در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند انتظار می‌رود.

محمدی ادامه داد: مجدداً از عصر پنجشنبه تا حوالی ظهر جمعه با تقویت سامانه بارشی علاوه بر وزش باد جنوبی گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید، در مناطقی از استان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین طی این مدت دمای هوا در مناطق شمالی استان نوسانات قابل توجهی نخواهد داشت اما در مناطق مرکزی و جنوبی استان در ساعات شبانه و اوایل صبح به طور نسبی کاهش می‌یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010013

مهمترین اخبار ایران و جهان: