نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 00:31

مهمترین بعد جهاد تبیین معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری شامگاه شنبه در جلسه کمیته‌های دهه فجر بیله‌سوار با بیان اینکه توجه به جهاد تبیین در برنامه‌های دهه مبارک فجر ضرورت دارد، اظهار کرد: جشن‌های دهه فجر امسال باید پررنگ‌تر از سال گذشته برگزار شود.

وی به برگزاری مراسم و جشن‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشن‌ها امسال باید متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده و اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه تبیین شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار به لزوم انعکاس حداکثری عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای افکار عمومی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد و دستاوردهای ادارات خود را در ۴۴ سال گذشته به ویژه در دولت سیزدهم، در دهه فجر برای مردم تشریح کنند.

اصغری تصریح کرد: بیش از ۳۶۰ برنامه مختلف در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری در ایام دهه فجر توسط ۱۸ کارگروه کمیته‌های دهه فجر در شهرستان بیله‌سوار اجرایی و برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کرده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی منشأ خدمات و دستاوردهای زیادی بوده که باید چنین اتفاقاتی برای مردم به ویژه نسل جوان نه تنها در ایام دهه فجر بلکه در دیگر مناسبت‌ها تبیین و بازگو شود.

اصغری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می‌خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، ملت ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با محکومیت جسارت بیگانگان به مجموعه سپاه پاسداران بیان کرد: اینکه می‌بینیم دشمنان این مرز و بوم فرسنگ‌ها از مرزهای کشور دور هستند، به دلیل عظمت سپاه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1003713

مهمترین اخبار ایران و جهان: