نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 14:41

حضور متفاوت جمعیت هلال‌احمر نسبت به سال‌های گذشته

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور از ظرفیت عظیم جمعیت هلال احمر که بدون چشم‌داشت با انگیزه و روحیه‌ای جهادی در صحنه حضور دارند، قدردانی کرد.

به‌گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از  ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علی‌اصغر شالبافیان صبح امروز دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران بازدید و با پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن قدردانی از زحمات و خدمات‌دهی جمعیت هلال‌احمر طی ایام نوروز ۱۴۰۲ افزود: امسال جمعیت هلال‌احمر در ایام نوروز با تجهیزات ویژه‌ و متفاوت‌تر ‌نسبت به‌سال‌های گذشته حضور داشت و جلوه‌های زیبایی از زحمات داوطلبان و جوانان را شاهد بودیم. 

شالبافیان نشان دادن این روحیه داوطلبی و جهادی را موجب امیدآفرینی در جامعه و ایجاد خلاقیت عنوان کرد و افزود: ۵۰ هزار نفر از ۶۹ هزار نفری که در قالب سازمان امداد و نجات، سازمان جوانان و داوطلبان خدمات‌رسانی کردند، به‌صورت داوطلب حضور داشتند.

وی داوطلبان جمعیت هلال احمر را ظرفیتی عظیم دانست که بدون چشم‌داشت با انگیزه و روحیه‌ای جهادی در صحنه حضور دارند.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با بیان اینکه گزارش استان‌ها گواه این ادعا است، ادامه داد: بسیاری از دستاوردهای دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مرهون زحمات این عزیزان است.

کولیوند نیز ضمن قدردانی از زحمات رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای انسجام‌بخشی و همدلی بین دستگاه‌های عضو این ستاد، گفت: امسال با وجود حجم بالای سفرها با کم‌ترین مشکل برای تهیه ارزاق مواجه بودیم و حوادث ترافیکی نیز نسبت به سال گذشته قابل قیاس نبود.

وی به رضایتمندی ایجاد شده بین مردم اشاره کرد و امکانات فراهم شده توسط ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین اهتمام، همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌ها با یکدیگر را موجب این رضایتمندی، حفظ آرامش و آسایش مسافران عنوان کرد.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1125273

مهمترین اخبار ایران و جهان: