نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 13:29

کنفدراسیون فوتبال برزیل با کمک یک ایجنت دنبال استخدام مورینیو

سرمربی تیم فوتبال رُم گزینه جانشینی تیته در تیم ملی فوتبال برزیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که گفته می‌شود گزینه اصلی جانشینی فرناندو سانتوس در تیم ملی فوتبال پرتغال است و فدراسیون فوتبال پرتغال هم با او قرار ملاقاتی برای انجام مذاکرات گذاشته، بحث حضورش در تیم ملی فوتبال برزیل هم داغ است.

روزنامه «رپوبلیکا» ایتالیا با انتشار گزارشی در شماره امروز خود (جمعه) مدعی شد که یک ایجنت به نمایندگی از کنفدراسیون فوتبال برزیل تا ساعاتی دیگر سائوپائولوی برزیل را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد تا مذاکراتی با مورینیو که در حال حاضر در پرتغال است تا کریسمس را با خانواده خود جشن بگیرد، برای حضور روی نیمکت سلسائو داشته باشد.

در پی حذف تیم ملی فوتبال برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 برزیل، همکاری شش ساله کنفدراسیون فوتبال برزیل و تیته پایان یافت و مسئولان این کنفدراسیون اکنون در پی یافتن جانشینی برای این مربی برزیلی هستند. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پیش از این پیشنهاد سرمربیگری برزیل را رد کرده بود و کارلو آنچلوتی هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های سلسائو، مشتاق ادامه کار در رئال مادرید است.

طبق گزارش «رپوبلیکا»؛ ادنالدو رودریگز رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفته است که شخصاً مذاکرات با ژوزه مورینیو را بر عهده بگیرد و به یک ایجنت بین‌المللی قدرتمند دستور داده است تا مذاکرات با آقای خاص را آغاز کند و در کنار این، احتمال حضور بهترین مربیان جهان روی نیمکت تیم ملی برزیل را بررسی کند.

این ایجنت بین‌المللی با ژرژ مندز مدیر برنامه‌های مورینیو رابطه خیلی خوبی دارد. کنفدراسیون فوتبال برزیل خواهان گرفتن پاسخ از آقای خاص تا پایان ماه ژانویه است، این در حالی است که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال پرتغال نیز آماده مذاکره با سرمربی فعلی تیم فوتبال رُم است.

در پایان گزارش این روزنامه ایتالیایی آمده است که مورینیو از حضور در رُم، جاه‌طلبی‌های باشگاه، رشد و نگرش‌های چند بازیکن خود خیلی راضی نیست. قرارداد فعلی آقای خاص با باشگاه رُم در پایان ماه ژوئن 2024 به پایان می‌رسد. او فصل گذشته موفق شد جالوروسی را به قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا برساند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 928273

مهمترین اخبار ایران و جهان: