نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 10:57

کاروان زیرسایه خورشید وارد گچساران شد+برنامه‌ها

فرماندار گچساران گفت: کاروان زیر سایه خورشید وارد این شهرستان شده و برنامه‌های متعددی دارند.

روانبخش دیهیم خوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گجساران اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور کهگیلویه و بویداحمد به شهرستانهای این استان سفر می کنند.

وی بیان کرد: در همین راستا کاروان زیر سایه خورشید در مزار شهید گمنام واقع در لیشتر گچساران مورد استقبال قرار گرفت.

فرماندار گچساران با اشاره به استقبال از کاروان خورشید تصریح کرد: این کاروان که حامل پرچم امام رضا ع می باشد برنامه های متعددی را در این شهرستان اجرا خواهند کرد.

دیهیم خوب عنوان کرد: از جمله این برنامه ها می توان به بازدید از کمپ ترک اعتیاد امید، حضور در اداره مرکزی شرکت نفت و گاز گچساران، سپاه ناحیه، حوزه علمیه برادران و زندان اشاره کرد.

وی گفت: دیدار با مردم منطقه امام زاده جعفر، پیاده روی در خیابان شهید بلادیان گچساران پس از نماز مغرب و عشاء ، حضور در جشن بزرگ امام رضاع در بوستان شهدای گمنام این شهرستان و حضور در برخی مراکز درمانی از دیگر برنامه های این کاروان در گچساران است.

فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا ع جشن بزرگی در بوستان شهدای گمنام ( پارک نفت) این شهرستان با حضور کاروان زیر سایه خورشید امشب ساعت ۲۱ برگزار می شود.

دیهیم خوب بیان کرد: عشق و علاقه به اهل بیت و امام هشتم شیعیان یک ظرفیت و سرمایه بزرگ است که دهه کرامت فرصت خوبی برای اشاعه و ترویج آن است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1246473

مهمترین اخبار ایران و جهان: