نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 09:00

فرهنگ کار و کارآفرینی باید در جامعه نهادینه شود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: فرهنگ کار و کارآفرینی باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی در برنامه رویداد اتم که صبح چهارشنبه در دانشکده علوم دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات جوانان در رویداد اتم در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه باید فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره فرهنگ سازی، افزود: مقام معظم رهبری در جایی فرمودند «اشکال کار ما در بسیاری از جاها این است که دستور می‌دهیم، نصیحت می‌کنیم، استدلال می‌کنیم و منطق می‌آوریم ولی اثر نمی‌کند برای اینکه فضای عمومی فضای متناسب با آنچه خواسته‌ایم نیست بارها تکرار کرده‌ام چاره کار فرهنگ سازی است».

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در زمینه کارآفرینی و ایده پردازی جوانان، فرهنگ سازی نهادینه شود و این نباشد که کار وابسته به یک نفر و یا عده‌ای شود و نبود یکی باعث اختلال در پیشرفت کارها شود و فرهنگ کار در هر زمینه‌ای در بین جوانان صاحب ایده و فکر گسترش یابد.

احمدی گفت: در رویداد اتم جوانانی که ایده و فکر تازه دارند می‌توانند در جریانات فرهنگی و اجتماعی اثرگذار باشند و کنشگران و حلقه‌های میانی و مردمی می‌توانند به عرصه کارآفرینی ورود کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011873

مهمترین اخبار ایران و جهان: