نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 10:34

رقابت هزار و ۱۵۵ داوطلب کنکور در رودان

مدیر آموزش و پرورش رودان از رقابت هزار و ۱۵۵ داوطلب کنکور سراسری در ۱۳ حوزه امتحانی در این شهرستان خبر داد.

 احمد فولادی در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: با پایان یافتن آزمون شبه کنکور در این شهرستان و بررسی مشکلات و نواقص، کار تجهیز و آماده سازی ۱۳ حوزه به منظور برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در این شهرستان آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۲ با تغییرات اساسی و در دو مرحله برگزار می شود که بهترین رتبه کسب شده در یک آزمون ملاک انتخاب رشته و راهیابی به دانشگاههای کشور برای داوطلبان می شود.

وی بیشترین تعداد داوطلب شرکت کننده را با ۳۸۶ نفر در گروه علوم تجربی عنوان کرد و گفت: این گروه در صبح روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه  در ۴ سالن آزمون خود را آغاز می کنند و در نوبت عصر نیز ۴۰ نفر از داوطلبان گروه زبان خارجه برای کسب کرسی های دانشگاهی با هم به رقابت می پردازند.

مدیر آموزش و پرورش رودان خاطرنشان ساخت: در صبح روز جمعه ۳۰ دی ماه ۳۶۵ داوطلب گروه علوم انسانی در ۵ سالن و ۱۲۰ داوطلب علوم ریاضی در ۲ سالن رقابت علمی خود را آغاز می کنند و در عصر همانروز نیز ۴۴ داوطلب در گروه هنر شرکت می کنند.

فولادی، مجموع شرکت کنندگان در این آزمون را هزارو ۱۵۵ داوطلب مرد و زن عنوان کرد و یادآور شد: کار تجهیز و آماده سازی سالن های برگزاری آزمون سراسری آغاز شده است و با تاکیدات و پیگیری های دغدغه مندانه فرماندار شهرستان مشکلات جزئی رفع و کار آماده سازی توسط معاونت توسعه و پشتیبانی با دقت در حال انجام است.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 982029

مهمترین اخبار ایران و جهان: