نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:54

بیمارستان ارتش رازوجرگلان به زودی تجهیز می‌شود

استاندار خراسا‌ن‌شمالی گفت: برای بیمارستان ارتش رازوجرگلان امضاهای واگذاری از وزیر بهداشت اخذ شده که به زودی هم تجهیز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در در جمع تعدادی از مردم و نمایندگان شوراهای راز اظهار کرد: برای بیمارستان ارتش رازوجرگلان امضاهای واگذاری از وزیر بهداشت اخذ شده که به زودی هم تجهیز خواهد شد که نوید خوبی برای مردم شهر راز خواهد بود.

وی گفت: در سفر رییس جمهور تاکید بر افتتاح پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای پنجاه درصد بود اما به‌عنوان نماینده رییس جمهور در استان موضوع دسترسی راه های مرزی و بیمارستان را نیز مورد پیگیری مستمر قرار دادم.

استاندار خراسا‌ن‌شمالی افزود: اولین سفر کاری خود را پس از سکانداری استان را شهرستان راز و جرگلان انتخاب کردم زیرا به حل مشکلات این شهرستان حساس هستم.

حسین نژاد با بیان اینکه اگر محکم و ثابت قدم باشیم فشارهای اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت، گفت: در آینده ای نزدیک به تعادل اقتصادی دست می یابیم ضمن آنکه فارغ از تمام اختلاف سلیقه ها تلاش ها باید فقط در مسیر پیشرفت استان و اتمام پروژه های عمرانی استان باشد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1017129

مهمترین اخبار ایران و جهان: