نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 10:24

بی وقفه برای ایجاد اشتغال پایدار در کرمانشاه تلاش خواهیم کرد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مشکل اصلی استان بیکاری است، گفت: بی وقفه برای ایجاد اشتغال پایدار در کرمانشاه تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سه عضو مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بی وقفه برای ایجاد اشتغال پایدار و ماندگار در استان تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به بازدیدها و افتتاح‌های امروز در استان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: بدون شک این بازدیدها و برنامه‌های افتتاحی و تصمیماتی که در جلسات اشتغالزایی و سرمایه گذاری استان کرمانشاه اتخاذ شده در کاهش مشکل بیکاری استان تأثیرگذار خواهد بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این سفر تصمیمات خوبی برای گشایش در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دغدغه‌های ریاست محترم جمهور و هیأت دولت و رشد و شکوفایی استان اتخاذ شد.

صحرایی بیان کرد: در جلسه هیأت دولت وقتی که وظیفه خدمت به استان کرمانشاه به بنده محول شد، خدمت دکتر رئیسی عرض کردم که نیازها و دغدغه‌های استان کرمانشاه را با سماجت و جدیت پیگیری خواهم کرد و از تمامی وزرای محترم هم انتظار دارم که در این راستا کرمانشاه را همراهی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016429

مهمترین اخبار ایران و جهان: