نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 16:23

فیلمسازان کرمانشاهی، آماده‌ حضور در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰

کرمانشاه- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه از آمادگی فیلمسازان کرمانشاهی برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ خبر داد.

علی حقیقی کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهار فیلم کوتاه فیلمسازان حوزه هنری استان کرمانشاه، پس از طی مراحل فیلمبرداری و تدوین آماده حضور در جشنواره بین المللی فیلم صدثانیه‌ای شدند.

وی افزود: در گام اول رویداد صفر تا صد نشست هم اندیشی فیلمسازان برگزار و فیلم‌های کوتاه منتخب اکران شد و در گام دوم نیز پس از فراخوانِ ایده و فیلمنامه، چهار اثر داوری شده، به مرحله پیش تولید و در گام نهایی، به مرحله تولید رسیدند.

حقیقی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های حوزه هنری حمایت از فیلمسازان مستعد جوانی است که وارد عرصه فیلمسازی شده‌اند، تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان و بررسی فیلم نامه‌های دریافت شده، چهار اثرِ «مثل پدر» به کارگردانی کامران رضایی، «ذهن زیبا» به کارگردانی بنیامین ایثاری، «ps0» به کارگردانی امیرحسین سمن کار و هدایت اکبری و «شارژ شگفت‌انگیز» به کارگردانی اشکان فرشچی و افشین مرادیان، جهت حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ مورد حمایت قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تهیه کنندگی این چهار فیلم کوتاه را بر عهده داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015229

مهمترین اخبار ایران و جهان: