نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 22:32

اسراییل مسئول حمله پهپادی به یکی از صنایع دفاعی اصفهان است

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز اعلام کرد که مقامات آمریکایی، رژیم اسراییل را مسئول حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز یکشنبه به نقل از مقامات آمریکایی و نیر افراد آگاه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی ناکام شب گذشته به یکی از صنایع دفاعی اصفهان دست داشته است.

بر اساس اعلام این رسانه، این نخستین عملیات نظامی این رژیم در دوره نخست وزیری نتانیاهو علیه ایران به شمار می آید.

در بخشی از این گزارش اذعان شده است: به نظر می رسد تصاویر ماهواره ای منتشر شده در روز یکشنبه آسیب جزئی به ساختمان را نشان می دهد.

وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان در بیانیه ای اعلام کرد: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است. این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

در گزارش این روزنامه آمریکایی آمده است: حمله اخیر اسرائیل در حالی صورت می‌ گیرد که مقامات اسرائیلی و آمریکایی در حال بحث درباره راه‌ های جدیدی برای مبارزه با فعالیت های ایران، از جمله تعمیق همکاری نظامی این کشور با روسیه هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1006129

مهمترین اخبار ایران و جهان: