نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:31

یوم الله ۲۲ بهمن متعلق به ملت ایران است/ در هندسه جدید قدرت، ملت ایران جایگاه ویژه‌ای دارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این روز یوم الله و متعلق به ملت ایران است، در این روز مردم نظام طاغوت را ساقط و سرآغاز حاکمیت الله شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در جشن چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی ایران در مرکز خراسان شمالی، اظهار کرد: مردم امروز صدای خود را به جهانیان رساندند و این اجتماع باشکوه در روز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ پیامی دارد که این پیام وحدت، انسجام، یکپارچگی و همدلی با هم بودن و ایستادگی بر سر آرمان های انقلاب است.

وی گفت: امروز شیعه و سنی، اقوام مختلف، گرایش های مختلف سیاسی همه با هم این اجتماع باشکوه را شکل دادیم تا ارزشهای انقلاب را پاس بداریم. 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این حضور نشان از معرفت، آگاهی ایمان و شناخت ملت ما نسبت به انقلاب است و نشان می دهد که مردم انقلاب و یوم الله ۲۲ بهمن را چگونه می دانند، این روز یوم الله و متعلق به ملت ایران است، در این روز مردم نظام طاغوت را ساقط و سرآغاز حاکمیت الله شد.

وی بیان داشت: مردم می دانند در چنین روزی، ملت یک رژیم فاسد را ساقط کردند، ملت در این روز دوره ای که دوره تحقیر ملی و عقب ماندگی و سلطه اجنبی بر کشور بود پایان داد.

سردار جوانی افزود: دشمنان تلاش دارند با جنگ شناختی در کارزار جنگ ترکیبی و امپراطوری رسانه نظام انقلاب را طور دیگری برای نسل جوان تفسیر کند اما مردم می داند انقلاب اسلامی، عزت، استقلال، خودباروری، پیشرفت، عدالت، آزادی، توجه به کرامت انسانی، زمینه سازی ظهور، حرکت به سمت قله های آرمانی و پیروزی تمدن نوین اسلامی است و دشمن چون متوجه این معنا شده با انقلاب مبارزه می‌کند.

وی ادامه داد: مبارزه دشمن با انقلاب مبارزه با ملت ایران است، زیرا این انقلاب متعلق به ملت است، این حضور در ۴۴ سالگی پیروزی ثابت کرده که انقلاب از آن مردم است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان تا کی می‌خواهند ملت ایران را بیازماید تعجب دارد که در شناخت ملت ایران این‌چنین نادان باشند، تا کی می خواهید محاسبات غلط داشته باشید، خرج کنید و رسوا شوید و شکستی دیگر در پرونده شما به شکست های قبلی اضافه شود.

سردار جوانی گفت: در این ۴۴ سال چه کارهایی را می توانستید برای نابودی انقلاب انجام دهید که انجام نداده اید، ملت می دادند و در تاریخ ثبت شده، دهه ها اقدام و توطعه طراحی کردید و دیدید مردم با تبیعت از امام راحل و تاثیر از فرهنگ عاشورا، جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

وی بیان داشت: در حوزه امنیتی صدها توطئه طراحی کردید، در حوزه تجزیه طلبی در مناطق قومیتی هزاران میلیارد هزینه کردید، جنگ های نیابتی به راه انداختیدبا لشکر کشی ها و داعش بیش از هفت هزار میلیارد دلار هزینه کردید اما نقشه ها و توطعه‌های شما برای متوقف کردن حرکت ملت ایران به سمت پیشرفت بی نتیجه ماند.

سردار جوانی ادامه داد: معنای این راهپیمایی این است که در این ۴۴ سال آب در هاون کوبیدید و بهتر است برخی از کسانی که همچنان متوهمانه تصور می کنند می توانند بر ملت غلبه کنند به صحبت ها و برآوردها کارشناسان قابل اعتماد خود توجه بیشتری داشته باشند. 

وی افزود: دشمن بداند تمدن اسلامی با دستان پرتوان ملت ایران و ولایت فقیه در حال شکل گیری است و بعد از چند صد سال قدرت از غرب به آسیا در حال جابجایی است و در این هندسه جدید ملت ایران و ملت های مسلمان جایگاه های ویژه ای دارند، ملت ما مطمئن است و امروز به خیابان ها آمده بودند در حالی که تصور می کردند در ماه های اخیر اوضاع گونه ای دیگر شود ولی نشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصور نشود با تحریم ها و جنگ‌روانی می توانید جوانان را از انقلاب جدا کنید در بجنورد و تمام شهرها جوانان به میدان آمدند، گمان نکنید نهادهایی همچون سپاه را تحریم کنید می توانید به بازوهای توانند ایران آسیب برسانید.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033129

مهمترین اخبار ایران و جهان: