نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 15:45

ائمه جمعه کرمان: قیمت‌ها در شب عید کنترل و از گران‌فروشی جلوگیری شود

ائمه جمعه کرمان امروز با تأکید بر بهره‌مندی از معنویات ماه مبارک رمضان و حفظ حرمت این ماه در ایام نوروز، از مسؤولان خواستند در شب عید بازار را رصد کرده و از گران‌فروشی‌ها جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه فاریاب امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: روزه گرفتن رسیدن به تقوا و تقرب الهی‌ست.

وی تصریح کرد: توافق ایران و عربستان را در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به فال نیک می‌گیریم و در روابط با عربستان منافع ایران و عربستان حفظ خواهد شد.

 گروهی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران به تحریک دشمن مدتی کشور را نا آرام کردند اما بر عکس نیت آمریکا رقم خورد و امروز آمریکا از توافق ایران و عربستان عصبانی است.

گروهی افزود: ورود وزیر دفاع آمریکا به عراق موجب نارضایتی گروه‌های مقاومت شد. هدف آمریکا این است که دوباره جای پای خودش را درعراق محکم و بغداد را از تهران جدا کند، اما در این زمینه هم شکست خورد.

 توافق ایران و عربستان خواب دشمنان را به کابوس تبدیل کرد

حجت‌السلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه شهرستان انار نیز تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را به فال نیک گرفت.

 وی با اشاره به توافق اخیر ایران و عربستان گفت: این توافق برای دشمنان خارجی از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا بسیار زیان‌بار و نگران‌کننده بود وهمچنین برای دشمنان داخلی آن کسانی که بعد از شکست از آسیب‌سازی‌ها و اغتشاشات گذشته به فکر ناامن کردن بازار دلار و ارز بودند تمام خواب و خیال‌های آنان تبدیل به کابوس شد و هیچ خطری نظام را تهدید نکرد.

 امام جمعه انار با اشاره به گرانی و گران فروشی شب عید گفت: مسأله گرانی را باید مسؤولان پیگیری کنند و قیمت اجناس را رصد و کنترل کنند تا از گران‌فروشی جلوگیری شود.

وی با توجه به همزمانی سال نو و ماه مبارک رمضان، از همه مردم خواست در ماه مبارک رمضان حرمت روزه و روزه‌داری را حفظ کنند و تمام رستوران‌ها و کافه‌ها طبق دستورالعمل‌ها عمل کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1097729

مهمترین اخبار ایران و جهان: