نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 09:34

جام جهانی قطر| وینیسیوس: تا فینال به رقصیدن ادامه می‌دهیم / آلوز: برای انتخاب حریف اینجا نیستیم

جام جهانی قطر - مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل گفت: ما می‌توانیم تا فینال به رقصیدن ادامه بدهیم.

جام جهانی قطر - به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Globo برزیل، وینیسیوس جونیور پس از پیروزی 4 بر یک برزیل برابر کره‌جنوبی گفت: با هر بازی جدید ما اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنیم و مصمم‌تر می‌شویم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم که می‌توانند عملکرد عالی را به نمایش بگذارند. ما می‌توانیم تا فینال به رقصیدن ادامه بدهیم. این بار مقابل تیمی بازی کردیم که به ما فضا داد. وقتی در چنین وضعیتی قرار بگیریم، شرایط برای حریف بسیار سخت خواهد شد.

همچنین دنی آلوز، مدافع تیم ملی برزیل پس از صعود قاطعانه تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 اظهار داشت: خیلی‌ها متوجه نمی‌شوند، اما به لطف بازیکنانی که برابر کامرون بازی کردند، سایر بازیکنان توانستند از کار بیش از اندازه اجتناب کنند و آماده بازی با کره‌جنوبی شوند. اینها همه بخشی از فرآیندی است که مردم متوجه نمی‌شوند، ولی ما اینجا در تیم آن را می‌بینیم و می‌دانیم.

آلوز درباره دیدار احتمالی برزیل با آرژانتین در نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 گفت: ما برای انتخاب حریف اینجا نیستیم. ما باید همه توان‌ خود را برای مبارزه به کار بگیریم. ما نمی‌توانیم به نیمه نهایی فکر کنیم، زیرا اکنون در یک‌چهارم نهایی هستیم. به احترام کرواسی روی بازی با این تیم تمرکز کردیم. هیچ تیم دیگری با این کیفیت بالا نیست. این تیم سزاوار توجه است.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 899074

مهمترین اخبار ایران و جهان: