نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 13:31

برگزاری برنامه پیک امید کانون پرورش فکری در روستاهای استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از برگزاری برنامه پیک امید کانون پرورش فکری در روستاها و مناطق کم برخوردار این استان خبر داد.

سمیه رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به‌منظور ارتقا عدالت تربیتی و افزایش دسترسی کودکان و نوجوانان ساکن در روستاها و مناطق کم برخوردار، خدمات تربیتی و پرورشی رایگان و با کیفیت با عنوان «پیک امید» کانون استان هر بار در یک منطقه یا روستا به ارائه خدمات فرهنگی هنری شاد و پویا می‌پردازد.

وی با اشاره به برگزاری پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: اجرای این برنامه‌ها با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در مناطق کم برخوردار، توسعه و ترویج فعالیت‌های کتاب محور و گسترش فرهنگ مطالعه در حال برگزاری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی، اجرای سرود، ایستگاه بازی، ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی هنری و… از جمله برنامه‌های پیک امید کانون در روستاها و مناطق کم برخوردار در طول سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پیش‌ازاین نیز در مناطق مختلف از جمله چغادک، جزیره شیف، تنگک، روستای علی‌آباد و… به اجرای پیک امید پرداخته شده و این بار به مناسبت و پاسداشت هفته بسیج، پیک امید کانون برای کودکان و نوجوانان روستاهای لیلک و دهنو از توابع شهرستان تنگستان به اجرای برنامه پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 889974

مهمترین اخبار ایران و جهان: