نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 21:17

ضرورت حمایت از استعدادهای ورزشی/پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند

بابل- جهان پهلوان و اسطوره کشتی حمایت از استعدادهای ورزشی را ضروری خواند و گفت: خدمت به مردم و ورزش با گذشت زمان فراموش نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امامعلی حبیبی شامگاه چهارشنبه در دیدار معاون سیاسی استاندار و سرپرست ورزش و جوانان مازندران ضمن خیرمقدم به مهمانان به بیان خاطراتی در مورد افتخارات و قهرمانی متعدد ورزشی که در کشتی حاصل شد پرداخت و با بیان اینکه کار کردن در حوزه ورزش و جوانان در استان مازندران، افتخار است، افزود: خدمتگزاری به مردم و به ورزش و جوانان استان، یک اثر ماندگار است که با گذشت زمان هرگز فراموش نخواهد شد.

حبیبی در این دیدار از توجه معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان به ورزش مازندران و پیشکسوتان ورزشی قدردانی کرد و خواستار حمایت از استعدادهای جوان ورزشی شد.

پهلوان حبیبی در این نشست صمیمی درباره هر یک از مدال‌هایی که در مسابقات مختلف المپیک و جهانی و آسیایی برای کشورمان کسب، مطالب و خاطراتی را مطرح کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این دیدار، اظهار داشت: پیشکسوتان ورزش از سرمایه‌های جامعه ورزشی هستند و بر ما واجب است تا در همه حال کنار این عزیزان باشیم و قدردان چنین پیشکسوتانی باشیم که سال‌ها در عرصه ورزش کشور برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کرده‌اند.

روح الله سلگی با اشاره به اینکه، پیشکسوتان ورزشی سرمایه‌ای عظیم برای جامعه محسوب می‌شوند، افزود: مردم ما قدر قهرمانان و پهلوانان ورزشی خود را می‌دانند و به سرمایه‌های انسانی خود افتخار می‌کند.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای همه افتخار آفرینان ایران اسلامی، ورزش و نقش جایگاه آن را در سلامت جامعه غیر قابل انکار بر شمردند و با اشاره به خدمات ارزنده پهلوان حبیبی از خدمات اجتماعی، عمرانی و افتخارات ارزشمند ورزشی این مرد بزرگ به نیکی یاد کردند.

عالیشان با اشاره به اینکه الگوهای موفق و خوب می‌توانند مبنای رفتار صحیح جامعه باشند، افزود: بایدالگوسازی و الگوهای موفق را به جامعه بویژه جوانان معرفی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028374

مهمترین اخبار ایران و جهان: