نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 16:03

اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه سپاه پاسداران است

مهدی‌شهر- امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه سپاه سرمایه‌های عظیمی مانند ولایت، مردمی بودن، مکتب شهید سلیمانی و... را دارد، گفت: یکی از مهمترین سرمایه‌های سپاه، اعتماد مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهدی‌شهر به میزبانی مصلای بزرگ این شهر ضمن اشاره به روز پاسدار و ولادت با سعادت امام حسین (ع) بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه‌های بزرگی دارد که یکی از آن‌ها نیروهای مخلص، مؤمن و انقلابی است.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم سرمایه دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی به سپاه این نیروی متدین اعتماد دارند.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه سپاه در تمام عرصه‌ها در کنار مردم حضور داشته است، تاکید کرد: از ابتدای تأسیس این نیروی مردمی در کنار ملت ایران اسلامی قرار داشته و حتی در بدو تأسیس و در مواردی مانند جنگ گنبد، نگذاشت تا جدایی طلبان، علیه انقلاب اسلامی دسیسه کنند.

بارانی با بیان اینکه در تمام حوادث از سیل و زلزله و سازندگی و … همیشه سپاه در خط مقدم خدمت رسانی حضور دارد، بیان کرد: دیگر سرمایه بزرگ سپاه در کنار اعتماد مردمی، مکتب شهید سلیمانی محسوب می‌شود که حاکم بر این نیروی مردمی است.

وی با بیان اینکه دیگر سرمایه سپاه، ولایت است، ابراز کرد: سپاهیان رهبری ولایت فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی را افتخار بزرگ برای خودشان می‌دانند رهبری که علمانه و داهیانه همواره این نیروی الهی را هدایت کرده است.

امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در زمره ویژگی‌هایی است که حتی دشمنان به آن اذعان دارند، گفت: امروز ایران اسلامی به اذعان برژنسکی آمریکایی پنجمین ارتش و نیروی نظامی دنیا و پیشگام در زمینه سلول‌های بنیادین و اقتدار علمی و … است.

بارانی با بیان اینکه برژنسکی اعلام کرده بود کشوری که در چنین محاصره و تحریم است، آنچنان اقتدار دارد که به ایجاد تمدن ایران اسلامی جهانی، نزدیک است، گفت: ایران حتی در زمانی که در محاصره تروریست‌ها بود، با صلابت عمل می‌کرد.

وی از دستگاه قضائی نیز برای اعدام شارمهد تقدیر کرد و بیان کرد: او در کارنامه خود بمب گذاری، آتش سوزی هتل و ترورهای بسیاری داشت اما دخترش می‌گفت که او حتی قادر به کشتن یک مورچه نبود و این نشان از تلاش مذبوحانه رسانه‌ها برای تطهیر این تروریست‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054274

مهمترین اخبار ایران و جهان: