نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 15:33

باوفا: برگزاری اردوها در شهرستان‌ها به رشد کشتی کمک می کند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: برگزاری اردوها در شهرستان ها به رشد کشتی استان ها کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید باوفا در خصوص اردوهای تیم ملی اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی نفرات برتر را برای حضور در اردوها انتخاب کردیم و بلافاصله اولین اردو را در خانه کشتی شهر اهواز برای شناخت متقابل کادرفنی و کشتی گیران بر پا کردیم.

وی با اشاره به اینکه خدا را شکر اولین اردو در شرایط آب و هوایی خوب در استان خوزستان برگزار شد، ادامه داد: همه ی شرایط برای بهتر برگزار شدن اردو در اهواز مهیا شده بود همچنین اردوی اول با دعوت از نفرات بیشتری به پایان رسید و با توجه به اینکه بخش عمده ای از تیم تغییر کرده است قطعا این تغییرات نیاز به شناخت بیشتر دارد و ما باید تلاشمان را مضاعف کنیم.

باوفا با تاکید بر اینکه در حال حاضر در ابتدای راه و انجام برنامه ها هستیم تصریح کرد: کار اصلی ما در مسابقات آسیایی و جهانی شروع می شود،  برخی از کشتی گیران به تازگی از رده نوجوانان وارد رده جوانان شدند و با توجه به اینکه قوانین این دو رده از جمله تایم کشتی متفاوت است قطعا باید تلاش کادر فنی بیش از پیش شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: همانند سال گذشته که در مسابقات مختلف توانستیم بهترین نتایج را برای کشورمان کسب کنیم از این به بعد هم در هر میدانی که حاضر شویم برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه سعی داریم اردوهایمان را در شهرستان ها برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: جوانان با حضور در استان های مختلف با فرهنگ های سایر استان ها آشنا می شوند و همچنین برگزاری این اردوها در این شهرستان ها به رشد کشتی استان ها کمک شایانی می کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034330

مهمترین اخبار ایران و جهان: