نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 08:52

۳۰۰ بسته عیدانه معیشتی در آستانه عید نوروز در تبریز توزیع شد

تبریز- مسئول گروه جهادی مسجد شهدای عباسیه تبریز گفت: ۳۰۰ بسته عیدانه معیشتی به همت خیرین، هیات امناء و گروه جهادی مسجد به ارزش تقریبی هر یک ۶۰۰ هزار تومان در آستانه عید نوروز توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران از تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته عیدانه معیشتی در آستانه عید نوروز خبرداد و در ادامه گفت: این بسته‌ها به همت خیرین، هیأت امنا و گروه جهادی مسجد عباسیه به ارزش تقریبی ۶۰۰ هزار تومانی شامل؛ برنج، مرغ، تخم مرغ، رب، ماکارونی، روغن، آب لیمو، نخود، کنسرو لوبیا، میوه و شیرینی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این بسته‌های عیدانه در مرحله اول در میان اقشار بی بضاعت و کم بضاعت تبریز توزیع می‌شود و در مرحله دوم این کمک‌ها ۳۰۰ بسته دیگر در نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن پخش خواهد شد.

مسئول گروه جهادی مسجد شهدای عباسیه در ادامه به اهدا بن خرید لباس عیدانه در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ بن خرید لباس هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان نیز در آستانه عید نوروز برای افراد بی بضاعت و کم بضاعت آماده شده است و طی روزهای آینده توزیع خواهد شد.

حسین وحیدی به دیگر برنامه‌های مسجد شهدای عباسیه اشاره کرد و افزود: در طول ماه مبارک رمضان در مسجد شهدای عباسیه، پس از نماز مغرب و عشا، محافل مذهبی برقرار خواهد شد و همزمان نیز با برپایی سفره افطاری ساده از میهمانان پذیرایی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099674

مهمترین اخبار ایران و جهان: